מנכ"ל הרכבת בועז צפריר סיים את תפקידו

    דוד קורצוייל No Comments on מנכ"ל הרכבת בועז צפריר סיים את תפקידו

    מנכ"ל רכבת ישראל סיים את תפקידו בערב חג הסוכות, לא היינו טורחים לדווח על כך לולא חלקו בפרשיית חילולי השבת ברכבת ישראל ודרישת החרדים להדיחו

    9:08
    05.05.24
    מוטי הלפרין No Comments on עוד השבוע: הממשלה תפרסם את תזכיר חוק הגיוס הדרמטי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בערב חג הסוכות סיים בעז צפריר, מנכ"ל רכבת ישראל, כהונה של למעלה מחמש שנים, ימלא את מקומו סמנכ"ל נייד, בני לביא

    עם תום כהונה של למעלה מחמש שנים סיים מנכ"ל רכבת ישראל, בעז צפריר, את תפקידו בערב חג הסוכות. עד למינוי מנכ"ל קבוע, מונה מר בני לביא, סמנכ"ל נייד בחברה, לשמש כממלא מקום המנכ"ל.

    ברכבת ישראל אמרו כי במהלך הקדנציה של צפריר צמח מספר הנוסעים ב-70%; רמת הדיוק התייצבה על 96%; ולאחר עשורים של הפסד הרכבת מציגה שנה שניה ברציפות רווח נקי חזק;

    סיום תפקידו של צפריר לא היה מעניין לולא חלקו בפרשיית חילולי השבת ברכבת ישראל שאף גרמה למשבר קואליציוני, עד לדרישת החרדים להדיחו מתפקידו לאחר שנטען כי השבת חוללה שלא לצורך באמצעות העלאת רחפני צילום בעבודות שהתבצעו בשבת. אך לאחר דרישת הפיטורין התברר כי צפריר מסיים ממילא את תפקידו. וכעת זה קרה.

    בעז צפריר: "רכבת ישראל חוותה מהפך אסטרטגי ותרבותי מוצלח דבר המתבטא במרבית תחומי העשייה בחברה; עם זאת, השינוי העמוק והמשמעותי ביותר שהנהגנו בשנים האחרונות הוא הטמעת תרבות עסקית חברתית מקצועית ושקופה בה הנוסע הוא בראש ובראשונה הלקוח שלנו. אני מודה לכל עובדי החברה ומנהליה על התמיכה ואחדות המטרה, ולבני לביא, הצלחה בהובלה. אני משוכנע שהחברה תמשיך לנסוק".



    0 תגובות